Sunday, March 4, 2012

Aku Rinduuuu Sgt Kat Dia.....

Assalamualaikum....

Aduuuh...ape la tajuk entry aku ni...xde idea sebenarnya nk tulis ape..;-)....
Sebenarnya kan..aku rindu sgt kat seseorang ni...Mesti ada yang bleh agak sape yang aku rindu sebenarnye..sape lg kan???mesti la enche somi ku...heheheheh...

Tp semenjak dua menjak nie aku asyik gado jer ngan enche somi...mcm nie la perangai aku yg burok nie..bila rindu jer asik nk cr pasai nk gado..ntah pape ntah..huhhh...

Ade ker pasangan lain mcm aku??? Atau adakah perangai aku nie mmg x senonoh...
EEiiiiiii...takotnyer aku...xnak la aku tetiba bleh jd isteri derhaka plak...wanauzubillah.....

Enche somi ku nie penyabar jgk orgnyer..bleh tahan perangai aku..
Syukur sgt aku dpt suami mcm nie....Alhamdulillah...

Bila rinduuu...layan gambar jerla aku....hohohohohoh...


Aku harap enche somi akan terus bersabar dgn sikap aku...aku pon berharap aku dpt ubah perangai burok aku ni & akan jd isteri solehah...hehehehe

Wassalam...

p/s: Doakan kebahagiaan kami..Amin..... :-)



1 comment:

  1. adat la tu jue..berjauhan, rindu rinduan..hehe

    ReplyDelete