Thursday, February 9, 2012

Aku Mau Kuruusssss...

Assalamualaikum....

Tensennyer aku semenjak 2 menjak nie...badan aku makin naik giler3x...smua org tego...aduuhhhh...tensen..
Ada ke sesiapa leh bantu aku?????
aku nk kurus tp aku taknak...
  •  DIET
  •  EXCERCISE
(hahaha....boleh ker kurus kalu camtu?????)

Untuk pengetahuan korang...habis smua baju aku KETAT w'pun baju kurung...isk isk isk... aku g keje pon asik pkai baju sama jer...malu jer rasa..mesti ader kwn2 opis aku yg prasan...
mgkin dorg ckp mcm nie dlm ati...

" eh, die nie mcm dh xde baju lain jer...mggu lpas dh pkai baju ni...mggu ni pon bju nie lagi.." 

hahaha...padan muke aku...

itu dah satu masalah...masalah lain yg menyusul akibat keGEMUKan aku ialah...
$$$$$ dlm purse aku makin laju la melayang...asyik nk kena beli &buat baju baru jer... uwaaaaaaa....
kazen aku gak yg untung...byk baju aku dia yg dpt....(drp buang/simpan, baik bg jer kt sesape yg masih sudi nak pkai kan??)

Mcm ni aku mesti cari jalan penyelesaian secepat mugkin...kalu ade sesape leh bantu aku bagusnyer....
Aku Mau Kuruusssss.......(mood:berangan body mcm JLo..hahahaa)

Tata......dadaaaaa.....

2 comments:

  1. haha...mau kurus tanpa diet n exercise mmg tak dapat la..hehe

    ReplyDelete
  2. hehe noen: 2 la pasal...so, berangan jer la...

    ReplyDelete