Thursday, December 29, 2011

Dating Time





Assalamualaikum...
Kehidupan sebagai seorang isteri mmg best...mesti setiap orang ada pengalaman tersendiri kan? Aku plak dgn cara aku... We have been married for over than one year....tp,kami still berjauhan..jumpa pn jarang2 aje...keadaan yg memaksa krn tugas kan..Inilah dugaan kami..tp sabar aje lah kan...ada hikmahnye..Allah tahu apa yang terbaik untuk hamba2nya kan?.....(rasa sedih la plak...huhu..)

Time jumpa plak kami mmg habiskan masa ber22an mcm couple yg masih bercinta plak...Ape2 pun ade gak bestnyer... Bila jumpa mcm ni,jrg2....rindu makin kuat..makin syg..tul x?he2...

p/s:Semoga kehidupan kami sentiasa di bawah perlindungan Yang Maha Esa...Amiin..

Monday, December 26, 2011

Hadiah Lucky Draw

Hi All..
tak ku sangka tak kuduga bhwasanya aku menang luckydraw yg dibuat oleh shikin pada 12/12/2011 yg lepas... dlm ramai2 20 org yg join...x sangka aku adalah antara org bertuah yang bakal memenangi hadiah sebotol serum & mask everlynn..Produk yg mmg tgh hot pada masa kini..
Setelah berjaya sebagai pengguna SF Beauty..aku teringin jgk mencuba produk terbaru Everlynn...(rujuk blog shikin untuk keterangan produk)....
Tak sabar rasanya untuk mencuba produk tu..ape2 perubahan selepas mencuba Everlynn nti aku akn kongsikan bersama....tunggu.....he3..

serum